Evo liste najčešćih kvarova/problema s kojima se suočavaju korisnici iPhone uređaja:
1. “Red screen issue” iliti problem sa crvenim zaslonom
Može biti softverski i hardverski. Manifestira se doslovce crvenim ekranom, tj. prekidom vaše aktivnosti bez upozorenja i namjere pri čemu ne možete učiniti ništa osim resetirati uređaj. Samo resetiranje može pomoći privremeno, ali bi najbolje bilo javiti se u iPhone servis po besplatnu dijagnostiku.
2. Na iPhone 5 ili 6 je punjenje baterije nemoguća misija
Događa se i takav kvar. Bitno je koristiti originalni punjač, a u slučaju problema (koji se javlja bez pravila i vremenskog okvira korištenja uređaja) je poželjno očistiti utore, a u slučaju da to ne pomaže, obratiti se u specijalizirani servis.
3. Bez usluge ( No service available)
Ovi se problemi također češće javljaju na modelima serije 6, a pripradaju kvarovima uzrokovanim softverom pa stoga rješenje leži u prilagodbi, odnosno updateu na noviju ili downgradeu na stariju verziju iOS-a.
4. Razbijen zaslon iPhonea
Ovaj se problem, kvar, kako želite, javlja od kad znamo za iPhone uređaje. Iz nekog razloga, prema nekim istraživanjima provedenim u SAD-u, čak četvrtina vlasnika ima razbijene zaslone na svojim iPhoneima, a još ih je dobar dio zamijenio. Nije nikada definirano jesu li ti zasloni tako nekvalitetni ili su vlasnici nepažljivi u rukovanju svojim uređajima, no bez obzira na faktore, u svijetu postoje osiguravajuće kuće koje prodaju osiguranje uređaja i slično. Kod nas toga još nema, no zato postoji servis koji je sve što Vam treba za popravak ekrana na vašem iPhone uređaju, jer jedino tako nećete izgubiti garanciju i riskirati dodatne komplikacije.
Uočili ste kvar; što sad?
U današnje vrijeme ubrzanog načina života, često se dogodi da svoje iPhone uređaje oštetimo ili se jednostavno pokvare bez našeg utjecaja. Mogu imati neku od ranije spomenutih grešaka, a možemo i mi pogriješiti u rukovanju. Događa se. Zato je važno pravovremeno reagirati i obratiti se pravoj osobi/ pravim osobama za pomoć.
Iako svatko od nas vjerojatno ima nekoga tko zna ponešto o popravcima različitih uređaja i slično, najbolje je obratiti se specijaliziranom servisu.
Prilikom odabira servisa za popravak vašeg iPhona, važno je utvrditi je li servis za popravak iPhone uređaja zapošljava stručne djelatnike koji će na profesionalan način otkloniti kvarove na vašem iPhone uređaju. Stručni djelatnici osiguravaju kvalitetu izvedbe i učinkovitost popravka.
Također važno je provjeriti nudi li servis kojem ste odlučili povjeriti popravak svog iPhone uređaja besplatnu procjenu, odnosno konzultacije prije samog popravka uređaja. Važno je da prije kretanja u postupak popravljanja uređaja, serviseri utvrde stvarno stanje i ustanove kvar kako biste se mogli pripremiti na moguće troškove, vremenski period sa zamjenskim uređajem i slično.
Važno je voditi računa i o tome pruža li servis konzultacije i podršku i nakon popravka uređaja jer uvijek postoji mogućnost da se tek naknadno pojave dodatne komplikacije. Konzultacije odnosno podrška servisa će vam samo pomoći te uštedjeti vrijeme i novac. To je još jedan razlog zašto je potrebno izabrati siguran i kvalitetan servisni centar.